Boganmeldelse // Kamp til stregen // Elle Kennedy

Forfatter: Elle Kennedy

Genre: Kærlighed / venskab / erotik

Serie: Off-Campus – nr. 4.

Udgivet: 15. marts 2017

Antal sider: 578 sider på Iphone . 350 i bogform.

Læst som: E-bog på min Iphone for Flamingo Books.

Kamp til Stregen, er 4. selvstændige bind i Off Campus-serien fra Elle Kennedy. De første 3 hedder Aftalt Spil, Lagt på Is og Dømt Ude. Se min samlede anmeldelse af de første 3 bøger her. Jeg kommer til at lave en ny samlet anmeldelse af dem alle 4, så det er nemt at se anmeldelsen af dem alle sammen.3

Virkelig fedt, at det nærmest er en “parallel verden”, hvor man er med tilbage i de andre bøger. At man hører om noget der skete i den foregående bog. Her i bogen hører vi f.eks. om den aften, hvor Allie “kom til” at slå Dean i gulvet med en brevpresser. Det er så herligt, at man følger alle vennerne. Dem vi hører om i de andre bøger er stadig med i denne.1

I denne bog, følger vi Sabrina og Tucker. Sabrina har vi også hørt lidt om i de andre bøger. Men som lidt en “kold” pige, der bare forbruger drengene. Tucker er en af gutterne, der bor i kollektivet sammen med Dean, Logan og Garrett.

Sabrina har høje ambitioner. Hun skal være færdig med college, og direkte ind på jurastudiet. Hun bor sammen med sin bedstemor og stedfar. Hendes mor forlod hende da hun var barn, og siden da har hun måttet høre på stedfarens ulidelige kommentarer. Men hun har ikke råd til at flytte. Hun må bare blive hvor hun er, for at spare alle sine penge sammen. Hun har 2 jobs udover skolen, så hun har nok at se til. Der er ikke tid til en kæreste, og hendes 2 veninder Carin og Hope, ser hun heller ikke så meget som hun gerne vil. Fokus – det er vejen frem.

Men en enkelt gang med Tucker? Det kan hun vidst godt klare. Mere lækker end ham, bliver man nærmest ikke, og det ville være en forbrydelse, ikke lige at tage en enkelt omgang. Så kan hun glemme ham igen, og komme videre. Men så nemt skal det ikke være. For Tucker vil ikke nøjes med en enkelt gang. Han sætter en jagt ind på Sabrina James – han må have mere.

3 måneder efter er de stadig høje på sex og kærlighed. Og Sabrina er gravid ! Hun er så flov over sig selv, for helt ærligt – hun burde vide bedre. Hun er i vildrede, og aner ikke hvad hun skal gøre. Og hun lukker Tucker helt ude af sit hjerte. Hun må træffe beslutningen selv. Tucker lader hende være, for at give plads, men han står bag hende, uanset hvad hun vælger.

Fanget fra side 1. BANG ! Præcis som i de 3 foregående bøger i Off Campus. Og igen en af de bøger, jeg “sparer” på i den sidste 3. del. For jeg har ikke lyst til at den slutter. Hun skriver så fængende, og helt igennem fantastisk, at man føler man er der selv. Man mærker glæden. Kærligheden. Sorgen. Og så er der den hede sex. Den er lige tilpas. Ikke for meget, men alligevel får vi det hele med. Og så hele ideén med at man følger en flok igennem flere bøger, men de har hver deres hovedperson.

Der er naturligvis 5 hjerter fra mig til Elle Kennedy’s Kamp til Stregen. Hun har gjort det igen. Du kan læse første afsnit af Kamp til stregen på Flamingo books hjemmeside – lige her.

Jeg er lidt trist over, at dette var den sidste bog i Off Campus serien. Jeg er kommet til at holde rigtig meget af de gutter der! Men jeg ved heldigvis, at Flamingo har gang i rigtig mange ting, og at der kommer nye bøger jeg kan forelske mig i. 2

Bogen er modtaget til anmeldelse. Det er altid min helt uforbeholdne mening du får. Jeg bliver ikke betalt for at skrive dette indlæg, og jeg tjener ingen penge på at blogge. Det er ren interesse.