Boganmeldelse // Bare En Chance // Elle Kennedy & Sarina Bowen

Forfatter: Elle Kennedy & Sarina Bowen

Genre: Kærlighed / New Adult

Serie: WAG’sDette er bind 1. Men de kommer egentlig i forlængelse af) Ham og Os.  Bind 2 i WAG’s Bliv Her – udkommer i Januar 2019

Udgivet: 25. Oktober 2018

Antal sider: 293

Læst som: Papirbog, modtaget af Forlaget.

Boganmeldelse, Boganmeldelse Bare en Chance, Bare en Chance, Elle Kennedy og Sarina Bowen, Elle Kennedy & Sarina Bowen, Elle Kennedy, Sarina Bowen, WAG-s 1, Flamingo, Flamingobooks, Flamingo.dk, Krumme anbefaler, Krummes Krummelurer, Anmeldelse, Anmeldereksemplar, Anmeldelse Bare en chance, Jess Canning, Jamie og Ryan, Blake Riley, Krummes Krummelurer, Krummeskrummelurer.dk, I princippet er dette første selvstændige bog i WAG’s serien, som efterfølges af Bliv Her, der udkommer i Januar 2019. MEN! Det er samme profiler som vi fulgte i Ham og Os, af de samme forfattere – du ved, de bøger jeg var fuldstændig head over heals over (- læs anmeldelserne om du lyster 😉 ) Men ja – de er selvstændige, og kan selvfølgelig læses uden først at have læst om Ryan og Jamie. Måske er du ikke lige til M/M? Jeg må bare sige… hvis ikke du har prøvet at læse om 2 gutter – så giv det lige et tiny… forsøg, før du bakker helt ud 😉 Siger det bare 😉

I Bare en Chance, møder vi Jess Canning, der er søster til Jamie, som er med i Ham og Os. Hun står for at skulle arrangere Ryan og Jamie’s bryllup, hvilket hun har helt styr på og glæder sig til. Men det er en BIG DEAL.. for alle landets hockeyspillere kommer, og det skal bare være perfekt… Ikke mindst fordi der kommer en ret sød gut, som forøvrigt er forlover.. og som hun havde en lille “ting” med sidste år. Og nå ja.. så er Jess også brudepige..

Familien har ikke den helt store tro på, at Jess kan klare det. Hun er den flyvske søster, der ikke helt ved hvad hun vil med livet. Det skifter fra dag til dag, hvad hun gerne vil.

“Min familie må ikke vide noget om den gigantiske fejl, jeg begik her i foråret. Jeg må ikke give dem endnu et bevis på min manglende dømmekraft, ikke nu hvor jeg snart skal fortælle dem om endnu et karriereskift. Jeg er i forvejen det flyvske barn. Fiaskoen. Og jeg gorde alting meget værre, da jeg lod Blake lokke mig ud af mit tøj. Tro mig, det kommer ikke til at ske igen. Men hans tilstedeværelse gør tingene meget mere komplicerede. I morgen skal jeg holde bryllup for 300 gæster, inklusive 24 berømte ishockeyspillere. Og Blake har brugt den sidste måned på at sende mig sms’er med upassende bryllupsideér og jokes.”

Blake er hockeyspiller, og ham møder vi også i de 2 forgående bøger. Han er ven med både Jamie og Ryan, (Som ikke ved at Blake og Jess har haft “en ting”). Han glæder sig usigelig meget til deres bryllup, ikke mindst fordi Jess er brudepige. Brylluppet kommer på et perfekt tidspunkt, og han er klar til den modstand han ved Jess vil gøre. Bring it – siger han.

“Hun er hele tiden efter mig, hende min søde blonde engel. Jeg ved, hun er lige så vild med vores verbale forspil, som jeg er. Hun er bare for stædig til at indrøme det. I øvrigt har hun et horn i siden på mig, fordi Jamie blev alvorligt syg den dag, det var meningen, vi skulle passe ham. Det var den dag, jeg mødte Jess. Det var også den dag, jeg MØDTE Jess… i bibelsk forstand.”

Fantastisk bog, ligesom både nr. 1 og 2. Læst lige så hurtigt på en dag eller 2. Masser af kærlighed. Venskab. Smukt bryllup, Kærester, familie. (pining og banther), sexet, sjov og fuld af følelser og finurligheder. Jeg er fan. Men det har jeg været af alt jeg har læst af både Elle Kennedy og Sarina Bowen. Både sammen og hver for sig <3

Der er naturligvis også 5 ud af 5 krummehjerter til Bare en chance. Og jeg glæder mig usigeligt til den næste udkommer. OG – så håber jeg aldrig at Elle Kennedy og Sarina Bowen stopper med at skrive sammen <3Boganmeldelse, Boganmeldelse Bare en Chance, Bare en Chance, Elle Kennedy og Sarina Bowen, Elle Kennedy & Sarina Bowen, Elle Kennedy, Sarina Bowen, WAG-s 1, Flamingo, Flamingobooks, Flamingo.dk, Krumme anbefaler, Krummes Krummelurer, Anmeldelse, Anmeldereksemplar, Anmeldelse Bare en chance, Jess Canning, Jamie og Ryan, Blake Riley, Krummes Krummelurer, Krummeskrummelurer.dk, Bogen er modtaget af forlaget med henblik på anmeldelse. Det er altid min helt uforbeholdne mening du får. Jeg skriver om det jeg har lyst til, og som jeg synes passer ind i bloggens temaer. Jeg bliver ikke betalt for at skrive dette indlæg, og tjener ingen penge på bloggen.