Dream Maker // Boganmeldelse / Audrey Carlan

Titel: Dream Maker

Forfatter: Audrey Carlan

Genre: NA, kærlighed, erotik, venskab

Serie: Dream Maker – 3 stk. dette er nr. 1. (Nr. 2 udkommer i oktober, nr. 3 udkommer i december 2019) Men bøgerne omhandler 12 afsnit – en ny by pr. afsnit.

Udgivet: 21. Juni 2019

Antal sider: 588

Læst som: Papirbog, modtaget af forlaget.Dream Maker, Dream maker af Audrey Carlan, Audrey Carlan, krummeskrummelurer.dk, Krummes Krummelurer, Krummeskrummelurer, Ellis parker, Money Maker, Love Maker, Anmeldereksemplar, Anmeldelse, Boganmeldelse, Boganmeldelse Dream Maker, Boganmeldelse Audrey Carlan, Anmeldereksemplar, Paris, New York, København, Milano. Hver by har sin egen e-bog eller lydbog. De 3 bøger er her samlet i én papirbog, og der kommer 2 bøger mere.

Parker Ellis har sammen med sine 2 bedste venner skabt International Guy. Et firma der tager ud og hjælper kvinder med præcis det de har brug for. Om det er at rense ud i firmaet, finde en ny mand til dem, finde tilbage til det arbejde de elsker, eller ?

Serien er bygget op på samme måde som den fantastiske Calendar Girl serie, hvor Audrey Carlan lader Mia Saunders møde 12 forskellige mænd. 1 i hvert nyt afsnit.

Parker Ellis kommer til 12 forskellige byer, og hjælper kvinderne med det de har behov for. Hvis han giver et lille kys eller 2, eller er sengepartner hos nogen? Hvem bryder sig om det? Bare det virker 😜 En ny bog pr. afsnit – 4 byer pr. bog.

Jeg blev vild med Parker Ellis med det samme. Men det er nok Audrey Carlan’s måde at skrive på der tiltaler mig sådan. Hun fanger mig hver gang, og jeg ved jeg ikke er den eneste, der kan blive næsten afhængig af hendes ord.

“I samme øjeblik hun er uden for hørevidde, har jeg det, som om jeg er tilbage i omklædningsrummet i syvende klasse og taler med mine venner om, hvordan jeg kan få overtalt min kæreste til et tungekys. “Er du nu også begyndt at dele tungeslaskere ud i stormagasiner?” Bo løfter øjenbrynene og griner kæphøjt. “Classy.” Jeg rynker panden og sætter hænderne i siden. Jeg ved, han har ret. Det var ikke mit mest stolte øjeblik. Men i stedet for at svare igen – fordi jeg virkelig ikke kan finde på noget at sige – nøjes jeg bare med et: “luk røven.”

De er 3 der ejer firmaet, og de rejser meget, derfor har de brug for en assistent til at holde skansen hjemme på kontoret, når de alle 3 er ude. Og de finder den absolut bedste, der både kan passe forretningen, sin mand, og de 3 gutter – hun ved hvilke knapper hun skal trykke på. Parker har styr på kvinderne, han kan hjælpe dem med at nå deres mål, han kender deres inderste drømme, endda før de har sagt dem højt, og han er fænomenal til at give dem selvtillid. Bo kan finde nøjagtigt det tøj de skal have på til alle formål, deres frisurer og make-up, og ved hvad andre vil have at kigge på. Royce har styr på finanserne – både deres egen, og deres klienters. Dream maker, Love Maker og Money Maker.

“Skyler er ikke glitter og glamour. Hun er fersken og fløde. Varm æbletærte på en kølig, blæsende dag. Jeans og en tanktop. Baseball og hotdogs. Hvad hun ikke er, er limousiner og røde løbere, mode og ædelsten. Det er ikke hende, og hun ønsker heller ikke at være den person.”

Parker er en skørtejæger af format. Han kan få lige den han peger på, og han ved hvordan han skal sno dem om sin lillefinger. Derfor er det også ham der tager ud til de fleste, for nok skal han ikke fordreje hovederne på dem alle, men det er godt med lidt finesse… De andre kommer efter, hvis der er brug for det.

“Hun rejser sig op og går hen til vognen med kaffe. Hendes leggins smyger sig tæt om hver eneste tomme af hendes fyldige røv. Kronprinsen traf et godt valg. Hun er iført kirsebærrøde stiletter. Looket fuldendes af hendes blodrøde læber og en hvid silkebluse, der hænger ned over den ene skulder. Jeg elsker en kvinde med knaldrøde læber. Hendes hår er sat op i dag, hvilket næsten er en skam. Hun har fantastisk hår, og det klæder hende med håret nede. “Håber, du får det hele med, mr. Ellis?” Hun sender mig et forførende smil over skulderen, mens hun hælder en frisk kop kaffe op til sig selv, og hvad jeg håber er en til mig. Jeg skubber mig op og læner min ryg mod hovedgærdet, “Du har en flot krop. Det ville være en skam ikke at beundre den. Jeg ved, at kronprinsen elsker den. Det gjorde han helt klart i går.”

Jeg vil ikke komme med en masse spoilers, men jeg vil alligevel fremhæve København. Audrey Carlan er glad for København og sit danske forlag. Jeg mødte hende til Bogmessen i 2017, og fik signeret min 4. Calender Girl bog, og et super smukt bogmærke. Afsnittet om København gjorde mig rørt i hjertet. Bogen er fiktion, men der er ting nævnt i kapitlet, som rører mig dybt fordi jeg ved hvem personen er. Og jeg synes det er så fedt at Audrey Carlan har gjort dette. Og selvom det er fiktion, kan jeg føle det helt ind i knoglerne, og det er så smukt beskrevet. Men igen… jeg er nok bare vild med Audrey Carlans måde at skrive på. Det er både smukt, rørende, sexet, grænseoverskridende, spændende og dybt vanedannende. Hendes sprog er let og legende, og man kan ikke lægge den fra sig igen.

Hun har gjort det igen – det er en pageturner fra start til slut, og jeg glæder mig allerede til næste bog i rækken.

Krummehjerter, Dream Maker, Dream maker af Audrey Carlan, Audrey Carlan, krummeskrummelurer.dk, Krummes Krummelurer, Krummeskrummelurer, Ellis parker, Money Maker, Love Maker, Anmeldereksemplar, Anmeldelse, Boganmeldelse, Boganmeldelse Dream Maker, Boganmeldelse Audrey Carlan, Anmeldereksemplar, Og nå ja… Så var det jo også i denne bog, hvor jeg (bloggen) er nævnt på en af sideflapperne. Og jeg opdagede det ikke engang med det samme. Jeg havde taget billeder og sat mig godt til rette, da jeg, som altid, lige ville læse hvad der stod der, og hvad der var fremhævet ❤️ Én ting er at blive sat på danske bøger af danske forfattere ( ❤️ Jeg vænner mig aldrig til det ❤️ ) Men det er noget helt andet at være på en udenlandsk forfatters (danske) bog. Jeg er så taknemmelig og kæmpe stolt. Tak til People’s Press ❤️

Ja, det kommer ikke bag på nogen – men der er naturligvis 5 krummehjerter ud af 5 til Audrey Carlan og Dream Maker. ❤️❤️❤️❤️❤️Dream Maker, Dream maker af Audrey Carlan, Audrey Carlan, krummeskrummelurer.dk, Krummes Krummelurer, Krummeskrummelurer, Ellis parker, Money Maker, Love Maker, Anmeldereksemplar, Anmeldelse, Boganmeldelse, Boganmeldelse Dream Maker, Boganmeldelse Audrey Carlan, Anmeldereksemplar,

Bogen er modtaget med henblik på anmeldelse. Det er altid min helt uforbeholdne mening du får. Jeg bliver ikke bedt om, ej heller betalt for at skrive dette indlæg. Jeg skriver om det jeg har lyst til, og som jeg finder interessant og i tråd med bloggens temaer.