Vores sommer sammen // Boganmeldelse // Jenny Han

Forlag: Carlsen

Serie: Sommer-serien. Den sommer alting ændrede sig og Sommeren uden dig.

Genre: YA, kærlighed, venskab

Udgivet: 27. august 2020

Antal sider: 272

Læst som: Papirbog. Modtaget af forlaget.

Jenny Han, Sommer-serien, Vores sommer sammen, Lara Jean, Den sommer alting ændrede sig, Sommeren uden dig, krummeskrummelurer, krummeskrummelurer.dk, boganmeldelse, anbefaling, anmeldereksemplar, Fra bagsideteksten:

Det er to år siden, at Belly gav slip på Conrad. To år siden, at hun fandt sammen med Jeremiah. Og de har været uadskillige lige siden. Det perfekte par. Men da Belly falder over en chokerende hemmelighed, der ryster hele hendes verden, ved hun ikke, hvad hun skal stille op. Hun er ulykkelig og forvirret. Men lige som hun tror, at hun har svaret, dukker Conrad pludselig op i hendes liv igen og begynder at opføre sig underligt. Det er opgørets time for Belly. Hun bliver nødt til at konfrontere sine følelser for Fisher-drengene og vælge én gang for alle: Hvem vil hun elske, og hvem vil hun svigte?

Belly har kun elsket 2 drenge i sit liv. Conrad og Jeremiah. Begge med efternavnet Fisher. Hun har kendt dem hele sit liv, og de har bare altid været lige der. Men hun er sammen med Jeremiah, og har været det i 2 år. Det går fint og de er virkelig glade for hinanden. Han er hendes soulmate. Tror hun.

“”Var det alt?” “Nej, sæt dig ned.” Jeg satte mig ned igen. “Har du nogen som helst idé om, hvor meget du har såret hende, igen og igen? Du behandler hende som et stykke legetøj, som du kan samle op og lege med, når du lige har lyst til det. Du er som en lille dreng. Nogen tog dit legetøj, og det kan du ikke snuppe, så du valser bare ind og fucker det hele op, bare fordi du kan.”

Det viser sig bare, at Conrad ikke er kommet sig over Belly, og da Jeremiah og Belly beslutter sig til at gå skridtet videre i deres forhold, får Conrad øjnene op. Det er nu eller aldrig. Og Belly står der med 2 hjerter – ét i hver hånd. Hvem skal hun vælge? Hvem skal hun slippe?

Det er 3. del af en serie, og du vil ikke få noget ud af at starte med denne. Man skal have dem alle 3, men de er letlæste, og de er ikke voldsomt lange, synes jeg. OG de er også at finde på Mofibo som både e-bog og lydbog. Så er de lette at have med på farten ❤️

“Han bar mig over til sofaen og satte mig ned. “Jeg henter nogle panodiler. Det burde hjælpe lidt.” Jeg så op på ham, og pludselig slog en tanke ned i mig. Åh gud. Jeg elsker dig stadig. Jeg havde troet, at mine følelser var pakket godt væk, som mine gamle rulleskøjter og det lille guldur, min far købte til mig, da jeg skulle lære klokken. Men bare fordi man begraver noget, betyder det ikke, at det ikke længere findes. De følelser havde hele tiden været der. I al den tid. Jeg blev nødt til at indse det. Han var en del af mit DNA. Jeg havde brunt hår, jeg havde fregner, og jeg ville altid bære ham i mit hjerte. Han ville bo i den lille del af det, den lille piges del, hende, der stadig troede på musicals. Men kun det. Det var alt, hvad han fik.”

Det er jo lidt som om jeg bare skriver det samme som jeg plejer – men hun skriver fantastisk, og jeg kan ikke lægge bøgerne fra mig igen, før jeg er færdig med at læse. Hendes skrivestil er ung og romantisk. Hård og hjerteknusende. Vigtig og et tip til alle om, at valg kan være svære at tage når man er ung. Men oggså når man er ældre altså 😉  Og måske er det derfor jeg så godt kan lide dem. For selvom jeg ikke længere er 15 eller 17, så vil der altid være valg man skal tage i livet. Og det er ikke dem alle sammen der er lige lette!Jenny Han, Sommer-serien, Vores sommer sammen, Lara Jean, Den sommer alting ændrede sig, Sommeren uden dig, krummeskrummelurer, krummeskrummelurer.dk, boganmeldelse, anbefaling, anmeldereksemplar, Der er 5 hjerter ❤️❤️❤️❤️❤️ til den 3. og sidste del af sommer-serien herfra. Sød og romantisk og lige mig. YA er jo ikke lige det der tænkes passer til min aldersgruppe 😉 Men jeg elsker at slappe af med de her søde historier. Jeg anbefaler den til alle der også er vild med Jenny Han´s serie om Lara Jean.Jenny Han, Sommer-serien, Vores sommer sammen, Lara Jean, Den sommer alting ændrede sig, Sommeren uden dig, krummeskrummelurer, krummeskrummelurer.dk, boganmeldelse, anbefaling, anmeldereksemplar, Bogen er modtaget mhp. anmeldelse. Det er altid min helt uforbeholdne mening du får. Jeg skriver om det jeg har lyst til, og som jeg finder interessant og i tråd med bloggens temaer. Jeg har ingen økonomisk interesse i mine indlæg.