Da jeg faldt // Boganmeldelse // Melanie Harlow

Titel: Da jeg faldt

Forfatter: Melanie Harlow

Genre: New Adult /kærlighed / venskab /Første møde /lidenskab

Serie: 1. bog i serien om Margot Thurber og hendes veninder.

Antal sider: 300

Udgivet: 28. Januar 2019

Læst som: Papirbog, modtaget af forlaget.Da jeg faldt, Melanie Harlow, Da jeg faldt af Melanie Harlow, Flamingo, Flamingobooks.dk, Flamingobooks, Margot Thurber, Jack Vlentini, Anmeldelse, Boganmeldelse, Krumme anmelder, Krummeskrummelurer.dk, Krummeskrummelurer, Krummes Krummelurer, “Prøvede jeg ikke at komme videre? Hver eneste forpulede dag, jeg kom igennem, betød, at jeg kom videre. Hver eneste forpulede morgen, jeg stod ud af sengen, betød, at jeg kom videre. Hver eneste forpulede gang, jeg trak vejret, betød, at jeg kom videre. Og med hensyn til at komme over hende, ville det aldrig komme til at ske, så han kunne roligt paradere en endeløs række af lækre kvinder foran mig, men det ville være spild af tid. Jeg havde allerede mødt mit livs kærlighed, jeg havde kendt hende, siden vi var børn.”

Jack mistede sin kone i en trafikulykke for 3 år siden. Han har meget svært ved at komme videre. Vil ikke. Vil blive i mindet, i savnet. Han har stadigvæk alt hendes tøj, der er intet lavet om i hjemmet. Hun lever videre i huset. Det er sådan Jack vil have det. Han har på intet tidspunkt i de 3 år haft hverken tid, lyst eller behov for at gå på date, eller overhovedet tænke på en anden kvinde. Så da han først gang møder Margot, forstår han ikke helt sine egne følelser. For hold da op – hvor kom de fra?

“Halløjsa. Måske jeg alligevel skulle ride en tur på en cowboy.”

“Heldigvis havde jeg fået kontrol over min krop, da hun kom ud med et lettet smil på læberne. “Wow,” sagde hun og lukkede netdøren efter sig. “Det var tæt på. Tusind tak.” “Velbekomme.” Jeg lagde armene over kors og ønskede jeg havde tænkt på at tage en T-shirt på. “Har du så lyst til at fortælle mig, hvad du laver her?” “Hun blev rød i kinderne. “Jeg, øh, var ude og løbe en tur.” “Oppe i et træ?” Hun lo nervøst. “Nej. Eller, jeg begyndte ikke oppe i et træ. Det skete senere.” Jeg lagde hovedet på skrå og kunne ikke modstå fristelsen til at lade hende svede lidt. Nu er man pludselig ikke så selvsikker, hva’, Barbie?”

Skiftevis Margot’s og Jack’s øjne vi ser det fra. Og det at man kommer “ind i hovedet” på dem begge, gør et eller andet – det er fedt at vi ved hvordan de tænker, og man venter bare på at de nu snart fatter det! Kom nu, tænker man, han vil også – og hun vil også.. Og det er ret svært at lægge bogen fra sig, når man først går i gang (Ja, så er du advaret..!) Jeg tror jeg læste den på 2 dage, kun lige afbrudt af søvn og mad. (ca…)

Bogen er fuld af humor og sex. På den pæne måde! Der er masser af det, men det er både frækt og fint, kærligt og ikke for meget. Det er ikke hele tiden, og det er ikke sådan at hun stønner ligeså snart han kigger på hende (Okay – måske indvendigt, stønner hun.. 😉 ) Der sker hele tiden noget nyt

Som sædvanlig skøn forside. Det er så fint og i tråd med alle deres bøger, den her pastelfarve, og de står så smukt i reolen, selvom farverne ikke er ens, så er de dusede alle sammen og det er dælme flot.

Bog nr. 2, Hvis du var min, udkommer i Februar 2019.

Der er 5 krummehjerter ud af 5 til Melanie og Da jeg faldt. Jeg glæder mig allerede til den næste bog.Da jeg faldt, Melanie Harlow, Da jeg faldt af Melanie Harlow, Flamingo, Flamingobooks.dk, Flamingobooks, Margot Thurber, Jack Vlentini, Anmeldelse, Boganmeldelse, Krumme anmelder, Krummeskrummelurer.dk, Krummeskrummelurer, Krummes Krummelurer,

Bogen er modtaget i gave. Jeg er ikke forpligtet til at læse eller anmelde bogen. Jeg skriver dog stadig reklame da det er mig pålagt. Det er altid min helt uforbeholdne mening du får. Jeg har ingen økonomisk interesse i at blogge. Jeg skriver om det jeg har lyst til, og som jeg finder interessant og i tråd med bloggens temaer.