Dream Maker 2// Boganmeldelse // Audrey Carlan

Titel: Dream Maker – San Francisco, Montreal, London, Berlin

Forfatter: Audrey Carlan

Genre: Kærlighed, erotik

Serie: Dream Maker 2 – Læs anmeldelse af nr. 1. her.

Udgivet: 11. oktober 2019

Antal sider: 680 sider

Læst som: Noget er læst på min e-reader fra Mofibo, andet er læst i bogen jeg har modtaget af forlaget.Audrey Carlan, Dream Maker, Dream Maker San Francisco, Dream Maker Montreal, Dream Maker London, Dream Maker Berlin, anmeldereksemplar, Krummeskrummelurer.dk, krummeskrummelurer, Krummes Krummelurer, YA,

Parker Ellis er en ukuelig skørtejæger med et helt særligt talent: Han forstår kvinder. Han kan se, hvad deres inderste drømme er, og hjælpe dem med at føre dem ud i livet. Sammen med to venner driver han et velrenommeret konsulentfirma, der hjælper kvinder verden over med karriere, kærlighed og livsstil. I San Francisco har en magtfuld, men ensom forretningskvinde brug for hjælp til at finde kærligheden. I Montreal er en smuk, blond direktør for en af byens førende techvirksomheder udsat for spionage. I London er en bestsellerforfatter løbet tør for inspiration og i Berlin mangler et bilfirma hjælp til en avanceret reklamekampagne. Undervejs oplever Parker og hans to venner endnu en gang, hvor galt det kan gå, når man blander følelser og forretning – Og særligt Parkers forhold til Hollywood skuespillerinden Skyler bliver sat på en hård prøve. Dream Maker er en underholdende og dampende hed romantisk serie i 12 afsnit, som alle er opkaldt efter en af verdens metropoler. Hver måned rykker Parker Ellis videre til en ny by og en ny klient, og denne bog samler San Francisco, Montreal, London og Berlin.

*******************************************************

Dejligt at komme tilbage til Parker og Skyler, Bo, Royce, Wendy, Michael, og de to herlige sikkerhedsvagter, Nate og Rachel. Det er altså det gode ved disse serier. At man kender de folk der er med, og man ved bare at de også er med næste gang.

“”Fuck! Jeg tracker hendes telefon nu.” Hans stemme er bestemt, men rolig. Syg af bekymring og ude af stand til at tænke normalt læner jeg mig tungt ind mod køkkenbordet. Jeg griber fat om den runde kant og lytter til Nates vejrtrækning, mens han arbejder. “Der står her, at hun er på St. Regis Hotel lige her i New York.”  Pulsen slår hårdt i mine tindinger, og jeg rynker brynene. “Hvorfor fanden skulle hun være på et hotel, når hun bor her i byen?” “Det ved jeg ikke. Jeg tager derned nu og ser, hvad jeg kan finde ud af. Skræmmer et par folk.” “Jeg tager med…” siger jeg sammenbidt og er allerede på vej hen til min kuffert for at hente sokker og sko. “Nej, du bliver ved med at ringe til hende og venter i lejligheden, hvis nu hun skulle dukke op. Rachel og jeg klarer det her. Vi skal nok finde hende. Bliv der.”

Det er ikke altid let at være forelsket i en kendt skuespiller. Og Parker kæmper hårdt, og synes ikke altid han helt ved hvor han har Skyler. Han arbejder også meget – er tit langt væk, i en længere periode. Og det er samtidigt med at Skyler også selv arbejder meget i studiet. Med en mandlig skuespiller – som hun skal spille forelsket i. Og kysse.

“Mens de taler kommer Skyler ind bagved. Jeg smiler og bider mig hårdt i underlæben. Hun gemmer sig bag lange, mørke krøller og et par briller med sort stel, men det ændrer ikke på, at hun stadig ser fantastisk ud. Hendes læber er blanke og lyserøde, og jeg får lyst til at bide i dem som i en sukkerglaseret doughnut. Nate fører hende hen til et lille område, som ligger bag banneret og en bogreol. Her kan hun hænge ud i hjørnet og stadig tale med Geneva og resten af os, men uden at tiltrække sig syndig opmærksomhed.”

Jeg så gerne bogen/bøgerne filmatiseret. Og jeg har et helt klart billede af dem alle sammen 😉 Men har I ikke også det, når I læser?

Både Park og Skyler begynder at modtage mystiske sms’er, og pludselig opdager de også at Skyler i flere år har modtaget breve blandt hendes fanmails, der måske ikke er så heldige.

“”Sådaaaan, Bo!” Skyler stikker næven frem, og han giver den et fistbump. “Du skal ikke opmuntre ham, baby.” Hun sætter en albue i bordet og lægger hovedet i hånden. “Hvorfor ikke? Geneva er en voksen kvinde, og hun havde lyst til lidt sex. Og kig engang på Bo – hun kunne da ikke have valgt en bedre mand.” Skyler gaber og lukker øjnene. Jeg syder indvendigt over hendes ord. Varme fylder mit bryst og giver mig lyst til at spy ild. Skyler åbner øjnene og ser først på mig og derefter på Bo. Han har lagt armene over kors, og han spænder i sine biccepser og får hele den nøgne overkrop til at svulme af muskler. “Din kæreste synes, at jeg er lækker.” Skyler retter sig op, og hendes øjne bliver store, før hun peger på mig og derefter på Bo. “I ved godt, hvad jeg mente.” ”

Det er en “tyk” bog. Men i princippet er det jo 4 i én. Og de slutter (selvfølgelig) alle sammen så du bliver nødt til at starte op på den næste asap. Cliffhanger much? Ja, det tror jeg Carlan er helt perfekt til 😉 Det er en serie man skal læse i rækkefølge, og ikke springe nogen over. Der er 4 historier i hver bog – 4 forskellige byer de skal til og personer de skal hjælpe. Og jeg vil ikke fortælle en masse om, hvad de præcist skal hjælpe med, og hvordan det går – det synes jeg du skal læse selv 😉 Men bered dig på en god, heftig, hyggelig, spændende og sjov tur.

Det er hedt. Det er erotik på højt plan. Der er kærlighed, venner, sorg, masser af arbejde, “let” læsning. Jokes. Jeg elsker de 3 gutters kærlighed til hinanden og deres firma. Og deres kærlighed til Wendy, der bare kom ind fra “højre” og var alt det, de ikke vidste de manglede. Og man skulle jo virkelig tro at de drenge ikke har lavet andet end det de gør. De er perfekte til det. De passer sammen, og de fuldender hinanden. Det den ene ikke kan, kan én af de to andre. Love it. Dog vil jeg sige, at det var “lidt meget” at læse 8 byer lige i streg i juleferien. Jeg trængte til en krimi bagefter 😉 Men vil ikke være nogen af dem foruden. Og mange læser jo nok én bog af gangen, eller holder lidt længere pauser, end jeg gør 😉 Jeg kan ihvertfald anbefale den på det varmeste. Og hvis du har læst Calendar Girl, må du ikke snyde dig selv for Dream Maker.Audrey Carlan, Dream Maker, Dream Maker San Francisco, Dream Maker Montreal, Dream Maker London, Dream Maker Berlin, anmeldereksemplar, Krummeskrummelurer.dk, krummeskrummelurer, Krummes Krummelurer, YA,

Bogen er modtaget i gave. Jeg bliver ikke betalt for at skrive dette indlæg, og har ingen økonomisk interesse i bloggen. Det er altid min helt uforbeholdne mening du får.  Jeg skriver om det jeg har lyst til, og som jeg finder interessant og i tråd med bloggens temaer.