Dream Maker 3 // Boganmeldelse // Audrey Carlan

Forfatter: Audrey Carlan

Serie: Dream Maker – nr. 3. Læs anmeldelserne af nr. 1 og nr. 2.

Genre: NA, Kærlighed, Romantik, Erotik, Venskab

Antal sider: 685

Udgivet: 27. januar 2020

Læst som: Noget på Mofibo som e-bog og andet i bogen jeg har modtaget fra forlaget.
Dream Maker, Dream Maker Washington D.C., Dream Maker Los Angeles, Dream Maker Rio, Dream Maker Madrid, Audrey Carlan, Dream Maker Audrey Carlan , People’s Press, Krummeskrummelurer, Krummeskrummelurer.dk, Krummes Krummelurer, boganmeldelse, anmeldelse, anmeldereksemplar, bog, bøger, erotik, calendar Girl, krumme læser, Fra bagsideteksten:

Parker Ellis er en ukuelig skørtejæger med et helt særligt talent: Han forstår kvinder. Han kan se deres inderste drømme og hjælpe dem med at føre dem ud i livet. Sammen med to venner driver han et velrenommeret konsulentfirma, der hjælper kvinder med karriere, kærlighed og livsstil. I Washington D.C. tager Parker et konsulentjob for et kosmetikfirma, som viser sig at gemme på en mørk hemmelighed. I Madrid har en ung sangerinde svært ved at håndtere livet i rampelyset. I Rio hjælper Parker en ven med at afsløre en økonomisk bedrager, og i Los Angeles optræder han som rådgiver i et nyt datingprogram på tv. Men alt kan ske i drømmenes by, og en række uventede udfordringer truer med at sætte Parkers forhold til Hollywood-skuespilleren Skyler Paige over styr. Heldigvis har Skyler en plan…

*********************************************************

Bøgerne er samlet – så der er 3 bøger, med 4 byer i hver. De er hver især udkommet som lyd,- og e-bog i slutningen af 2019, men kommer altså samlet i det jeg kalder nr. 3, d. 27. januar. 12 afsnit. Det næste bedre end det sidste 😉

Vi er lige præcis tilbage hvor vi slap i sidste bog. Og jeg er ret sikker på, at hvis du har læst de 2 forrige, sidder du som på nåle for at komme igang med denne.

Og nå ja… Så var det også i denne bog, der på flappen var en ret lang note fra yours truly <3 Dét gjorde mig simpelthen SÅ glad. Jeg bliver altid glad af at være nævnt. Stolt. Ydmyg. Men jeg vænner mig nok aldrig helt til det <3

“Meget senere er Parker ved at tage et jakkesæt på med henblik på at mødes med Royce ved Dennis’ familievirksomhed, da jeg hører min telefon summe på kommoden i den anden side af soveværelset. Det er den slags summen, som annoncerer en ny sms. Jeg står op af sengen med en doven fornemmelse i kroppen, efter at være blevet tilfredsstillet på alle måder. Jeg smiler til Parker, da jeg komplet nøgen går forbi ham. “Jesus!” stønner han og lader blikket glide ned over min krop. “Bare husk det ord. Du lovede mig, at vi ville tage op at se den, før vi rejser igen. Den er på min bucket list, så du kan ikke tage det tilbage.” “Når du ser sådan der ud, Peaches, kunne du bede mig om hvad som helst og få din vilje.” Hans øjne lyner af fornyet ophidselse og begær.”

Nogle gange ved man ikke hvem man kan stole på. De der står en nær, kan være din værste fjende. Og de du tror er en fjende, er det måske slet ikke alligevel. Familiebånd, nære relationer og venskaber sættes på prøve.

“Jeg kan ikke lade være med at nyde det her, også selvom situationen gør Parker en smule ilde til mode. Tara har ikke nogen skjulte motiver – hun er bare interesseret i at fremme sin karriere, og hun er ikke alt for pågående. Det vil alt sammen blive rigtig godt fjernsyn, når det hele er færdigt… forudsat at det går, som jeg ønsker, til sidst. “Det lader til, at Tara gør, som vi har bedt hende om, Skyler. Er der noget, som bekymrer dig ved situationen?” spørger Ellie. “Ud over at min kæreste risikerer at blive vred over, at jeg har udtænkt hele den her plan? Nej.” Jeg hælder resten af min vin indenbords og rejser mig. “Du klarer det fint, Tara. Rigtig godt, faktisk.”

Igen er vi indenom Sophie, som vi mødte i den allerførste bog. Hun er en kilde til evig morskab, med sit lækre franske sprog, og nogle gange kommer der finurligheder ud af munden på hende. Venskab mellem mand og kvinde er smukt. Når det lader sig gøre, uden at andre bliver jaloux eller føler sig forbigået. Og Parker og Sophie har et skønt venskab. Denne gang hører vi også mere til Parkers bror, ligesom der generelt er lidt mere familie med inde over.

“Skyler ombestemmer sig konstant i forhold til farver hun vil have i de forskellige rum. Lige nu har hun besluttet sig for at male køkkenet lilla. Lilla, SoSo.” Sophie udstøder en eftertænksom lyd gennem røret. “Jeg tror ikke den farve er appetitlig for sanserne. Jeg vil håbe, at hun ombestemmer sig.” “Tak. Men hvad med dig? Hvad foregår der i dit liv?” “Tjo, darling, jeg har spist en kamel.” Hun sukker. Jeg blinker et par gange og iagttager Zeus, min lydløse, røde kat, der angriber og fanger en flue, som på en eller anden måde har fundet ind i mit kontor, mens jeg samtidig forsøger at gennemskue Sophies seneste sproglige forbistring. “Jeg tror, at du mener, at du har slugt en kamel. Har du truffet en beslutning om et eller andet, eller har du bogstavelig talt købt en kamel og ædt den?”

Man bliver holdt fanget, og bliver nødt til at starte på næste by, så snart man er færdig med den forrige. Audrey Carlan formår at slutte hvert kapitel med en cliffhanger, så man ikke kan vente. Hun skriver skønt, og ikke som noget jeg tidligere har læst. Og man skulle jo tro, at når man både har læst Calendar Girl, og de første 2 Dream Maker bøger, at hun snart ikke kan blive ved med at overraske. Men hun gør det gang på gang. Man griner undervejs. Fælder en enkelt tåre eller 3. Man bliver bekymret, glad, nervøs. Ja, hele følelsesregisteret kommer i spil. Hun skriver i et let sprog, og man når aldrig at kede sig. Hendes persongalleri spænder vidt, og har alle slags folk iblandt. Og jeg har et helt klart billede af hver enkelt 😉 Der er, også i denne, masser af rå erotik. Og det skal  man enten kunne tåle at læse om, eller simpelthen springe over. Men det ville nu være synd at springe over, for selvom det til tider er vældig! hot, så er der også her, små finurligheder og sjove fraser, du ikke vil misse. Men jeg erkender at det naturligvis ikke er alle der vil, eller har lyst til at læse om det.

Der er selvfølgelig 5 hjerter ud af 5 ❤️❤️❤️❤️❤️  til Dream Maker 3. Jeg glæder mig til at se, hvilke bøger fra Audrey Carlan, jeg næste gang skal have fat i. Hun skriver hotte kærlighedsromaner, der er blevet oversat til over 30 forskellige sprog. Og hun har skrevet rigtig mange, jeg gerne vil læse <3

Dream Maker, Dream Maker Washington D.C., Dream Maker Los Angeles, Dream Maker Rio, Dream Maker Madrid, Audrey Carlan, Dream Maker Audrey Carlan , People’s Press, Krummeskrummelurer, Krummeskrummelurer.dk, Krummes Krummelurer, boganmeldelse, anmeldelse, anmeldereksemplar, bog, bøger, erotik, calendar Girl, krumme læser, Bogen er modtaget med henblik på anmeldelse. Jeg bliver ikke betalt for at skrive dette indlæg, og har ingen økonomisk interesse i bloggen. Det er altid min helt uforbeholdne mening du får. Jeg skriver om det jeg har lyst til, og som jeg finder interessant og i tråd med bloggens temaer.